Webbutiken

Webbutiken hittar du på www.misscdesign.se På den här sidan kommer jag visa mina alster. Här blir det tävlingar och jag tar gärna emot förfrågningar vad gäller mina alster. Välkommen hit! Beställningar på befintliga smycken görs via webbutiken.

måndag 9 januari 2012

Ny blogg..

Tyckte det var dags att skilja på mig som privatperson och på MissC  d e s i g n.. Så därför startar jag nu denna blogg. Hoppas ni vill hänga på här. Jag kommer visserligen fortsätta att visa en del av mina alster i den andra.. Men det är här jag lägger ut nyheter, tävlingar å annat som rör skapandet i stort.

VÄLKOMMEN!

Just nu pågår en tävling på MissC  d e s i g n Facebook sida
Tävlingen är inte på denna sida!
Utan på Facebook om du vill vara med.

4 kommentarer:

  1. Dom där är så j-vla läckra men jag har int fb... vad kostar dom? kram!

    SvaraRadera
  2. Finns i butiken.. ;)
    Men... Jag kommer köra en likadan här snart :P

    SvaraRadera
  3. Sänkte just priset på dem.. 179kr. Då är det äkta silverkrok.

    SvaraRadera
  4. Får beställa sen när jag har jobb =) Kram!

    SvaraRadera